четвер, 8 березня 2018 р.

Найщиріші вітання мамам і бабусям від діток і онуків

Любі, милі, ніжні МАТУСІ!
Квітує березень прекрасний
Для Вас в цей жіночий день.
Добра! Любові! Мрій і щастя!
Барвистих квітів і пісень!

Вітання від донечок і синочків:
Мила мамочка моя!
Привітаю тебе я!
І тобі в жіноче свято
Побажаю так багато:
Будь здорова та щаслива,
Будь весела та красива,
Будь як квітка весняна –
Ти така у нас одна!
разноцветный разделитель

Якби я бджілкою була
І крильця ніжні мала,
Я б кожний ранок всі квітки
В садочку облітала.
І в кожній квіточці медок
Збирала б солоденький,
І все б до крапельки несла
Матусі дорогенькій.
Та я не бджілка.. Що ж тоді
Я мамі подарую? —
Її за шийку обійму
І міцно поцілую.
разноцветный разделитель

Я не кину слів на вітер —
Вивчу ціле море літер!
Підпишу тоді пакунок:
“Це — для мами подарунок!”
Зачудується матуся:
— Де ж він?
Щось не розберуся!
Підкрадусь, немов лисичка,
І матусю — цьом у щічку!


украшение для интернет странички
Дорогі, турботливі БАБУСІ!
Прийміть вітання від своїх онуків.
Бабусь рідних ми вітаєм, 
Із березневим, ясним днем, 
І щастя ми Вам бажаєм, 
Щоб жили Ви без проблем! 
Пов’язане зображення
Любі бабусі, Вас ми вітаєм,
Радості, щастя, здоров’я бажаєм!
Хай Вам сонечко світить яскраво,
Квіти буяють і стеляться трави.
Бажаєм Вам сто років прожити,
Нехай Вас люблять онуки і діти.
Нехай Вас старість не квапить, минає
І серце Ваше хай нещастя не крає.
Живіть Ви ще довго на світі оцім —
На радість онукам і дітям своїм.

Результат пошуку зображень за запитом "з 8 березня"

Немає коментарів:

Дописати коментар