середа, 28 березня 2018 р.

Захист проектів на уроці Я у світі

На урок Я у світі четвертокласники підготували навчальний проект (груповий, за вибором учнів) по темах:
"Я пізнаю Україну", "Сім чудес України",
"Визначні місця мого краю".
Проект "Я пізнаю Україну" презентують:
Кипелов Артем,

Загнибіда Артем, Копитько Сергій.

Цікаві повідомлення підготували 
і презентували свої проекти на тему 
"Сім чудес України": 
Копитько Сергій, Приходько Дарія, Шишка Дарія, 
Сніжко Анжеліна, Гулак Марина, Сінген Артем,

Понуркевич Станіслав, Гордієнко Роман, Цвіркун Герман, Буденко Сергій, Майстренко Діана, Кравченко Нікіта.

Проект на тему 
"Визначні місця мого краю" підготували:
Гордієнко Роман, Гулак Марина, Буденко Сергій, 
Кипелов Артем, Шишка Дарія, Цвіркун Герман, Приходько Дарія, Кравченко Нікіта,

Гриценко Ростислав, Трохименко Ірина.

Виставка дитячих проектів, малюнків, колажів.

Виношу подяку 
дітям  
за добросовісну підготовку, активну участь на уроці, 
цікаві повідомлення, чудові малюнки, змістовні колажі, 
батькам - за допомогу.

Немає коментарів:

Дописати коментар