вівторок, 28 жовтня 2014 р.

Дослідницька лабораторія

Урок природознавства розпочався з емоційного налаштування на урок.
Дітки показали з яким настроєм прийшли на урок природознавства.
Всі першокласники позитивно налаштовані на урок. 

На уроці діти уважно слухали розповідь учителя про повітря. 



Вивчили властивості повітря. Провели досліди.

 Надули повітряну кульку 
і переконалися, що всередині нас є також повітря.  
 

 Учні І екіпажу перевірили, чи є повітря в крейді.
Кинули шматочок крейди у воду.
І побачили, що зі шматочків крейди виходять і піднімаються вгору бульбашки повітря. 

 
Учні ІІ екіпажу перевіряли чи є повітря у каштані, камінчику.

Учні ІІІ екіпажу досліджували чи є повітря у грудочці землі. 

Понуркевич Станіслав і Гулак Марина 
занурили обидві частини шкаралупи яйця у воду.
Побачили, що одна шкаралупа потонула, а інша не тоне, а плаває.
Виявилося, що всередині однієї шкаралупи є повітряна камера.Тому шкаралупа плаває у воді. 
В іншої частини такої камери немає - тому вона потонула.

Бондаренко Остап і Гриценко Вікторія 
проводили дослід із пляшками.
Дізналися, що в порожній пляшці є повітря.

 
Переконалися, що навколо нас є повітря.
Помахали віялом біля обличчя, відчули легенький вітерець. 
Дізналися, вітерець утворився тому, що ми сколихнули повітря. 
Вітер - це рух повітря.



Діти активно працювали на уроці.
Розповідали яке значення має повітря.


Обговорили як можна допомогти повітрю.
Виконали завдання у робочому зошиті друга природи.
 


Виношу подяку дітям за активну участь на уроці.

Щиро вдячна батькам за підготовку до уроку:
придбані одноразові скляночки, тарілочки, повітряні кульки.
Дякую за розуміння і підтримку.

Немає коментарів:

Дописати коментар