Сьогодні на уроці природознавства ми підбили підсумки з теми
"Що ти знаєш про світ, у якому ти живеш".
Урок розпочали з бесіди за спостереженням.
Троє учнів працювали в куточку природи.
Результати спостережень зафіксували
у класному настінному "Календарику спостережень".
Шишка Даша відмітила який зараз місяць,
а Пирховка Альона - день тижня.
Бондаренко Остап
спостерігав за станом неба і Сонцем, за опадами.
Повторили що таке природа і якою буває природа.
Гриценко Вікторія і Гулак Марина
групували об'єкти живої і неживої природи.
Чудово справилися із цим завданням.
Згадали які об'єкти природні, а які - створили люди.
Сінген Артем
правильно помістив предмети природні і рукотворні стрілочками.
Понуркевич Станіслав
розповів для чого потрібно вміти спостерігати.
Першокласники назвали які прилади допомагають спостерігати за природою.
Юні дослідники працювали в групах.
Гриценко Ростислав, Григор'єва Анастасія, Гордієнко Роман, Цвіркун Герман
за допомогою лупи розглядали не дуже дрібне насіння квітів, що зібрали на клумбі біля школи.
Понуркевич Станіслав, Кравченко Нікіта, Сніжко Анжеліна
намагалися розгледіти за допомогою лупи на пелюстках квітів, що не можна побачити оком.
Копитько Сергій, Кравченко Нікіта, Кипелов Артем, Бондаренко Остап,
Кучер Роман, Кучеренко Сергій
отримали завдання: розгледіти віддалені предмети,
що знаходяться у класних шафах.
Загнибіда Артем, Гриценко Ростислав, Гриценко Вікторія, Цвіркун Герман
розглядали кімнатні квіти, що стоять на шафах.
Діти розповідали яке значення має природа для людини, як потрібно берегти природу.
Майстренко Діана
розказала як потрібно поводитися серед природи.
Ріхтер Владислав, Трохименко Ірина, Діхтяр Артем
розказали і показали які органи чуття є в людини
і провели фізхвилинку-руханку.
В кінці уроку першокласники намагалися справитися з малюнковим тестом по даній темі
в робочому зошиті друга природи.
Виконання завдань у зошиті.
Виношу подяку учням за активну участь на уроці.
Немає коментарів:
Дописати коментар