вівторок, 8 березня 2016 р.

З 8 Березня!

украшение для интернет странички

Радо вітаю всіх відвідувачів нашого блогу 
з весняним святом - 8 Березня!
Хай усмішкою завжди квітне настрій,
Даруючи натхнення і тепло,
І стане кожний день прекрасним –
Щоб на серці сонячно було!
Прекрасних мрій, які усі збуваються!
Радості, окрилених бажань,
На майбутнє – світлих сподівань!
Днів, що назавжди запам’ятаються!
украшение для интернет странички


Дорогі колеги! 
З 8 Березня вітаю! 
У роботі Вам терпіння,
Сил, наснаги і добра, 
І здоров'я. і везіння, 
Знань від учнів і тепла!
украшение для интернет странички
Шановні вчителі!
Прийміть найщиріші вітання зі святом Весни 
від учнів 2-В класу. 

З 8 Березня вітаєм! 
Щастя, радості бажаєм! 
І від серця вдячні Вам
За мудрість, що несете нам! 
украшение для интернет странички

Милі мамочки!
Вам - прекрасним, незрівнянним:
Щастя! Радості! Здоров'я!
Здійснення бажань!
Хай не тільки в день жіночий,
Наче зорі сяють очі,
Усмішка цвіте,
Бо у Вас душп прекрасна,
Серце Золоте!
Тож лишайтесь завжди милі,
Ніжні, щирі, чарівні,
І розумні, і вродливі,
І веселі, і прості!
З 8 Березням Вас!
украшение для интернет странички Турботливі бабусі! 
Бабусь турботливих я вітаю
Із березневим ясним днем,
Щастя та здоров'я я Вам бажаю,
Щоб жили Ви без проблем! украшение для интернет странички

Любі дівчатка! 
Я всім вам, дівчатка, бажаю,
Щоб завжди здорові були.
Щоб сміялися і жартували.
Весни вам радісної і ніжної,
Щасливих днів і рожевої мрії. 
Нехай березень дарує вам
Свої посмішки і квіти.украшение для интернет странички

Немає коментарів:

Дописати коментар