понеділок, 16 лютого 2015 р.

На уроці читання

Урок читання розпочався з емоційного налаштування на урок та промовляння девізу уроку.
Всі діти показали, що вони позитивно налаштовані на урок читання.
 


На урок до нас завітав казковий герой Буратино із чарівною квіткою.
Починаємо мандрівку Дорогою Всезнайок. 
Зриваємо пелюстки чарівної квіточки і виконуємо завдання.
 Зі мною будете грати, знання закріпляти. 
"Мозковий штурм".
Повторяємо букви, звуки.

Гра "М'ячик кидай, слово називай".

Все вивчене пригадай, до слів схему підбирай. 





Гра "Прочитай слова, відгадай звук".

"Відгадки до загадок відшукай".

І в Буквариках своїх
Слова і вірші прочитаємо.

Гра "Дожени".

Гарно ми читаємо, текст новий вивчаємо.
Читання в особах.

"Рухомі пари".

Гра "Вчителі-учні".
Читання в рухомих парах.

 В парі ми пограємось,
Один з одним позмагаємось.


Робота в групах. 


 Творчість свою проявіть
І прислівя складіть.


  
 У чарівну скриньку покладіть добрі справи, 
які ви можете зробити без допомоги дорослих.

Зі мною ви пограйте. букву пригадайте,
слова з малюнком ви з'єднайте.  


 
"Мікрофон". 
Підводимо підсумок уроку.

"Оціни свою роботу на уроці".



"Моя робота на уроці".

"З яким настроєм пройшов урок?". 


Виношу подяку моїм маленьким школярикам 
за активну участь на уроці. 

МОЛОДЦІ!

Немає коментарів:

Дописати коментар